24.12.07

Ja tenim un anyet!

Us enrecordeu d'aquest missatge? "Bienvenidos al blog del AMPA del Cervantes"

Ja fa un any!!!

Dins d'una setmana canviem d'any, un cop més. I amb el nou any arribarà tota mena de canvis: alguns trobaran una feina millor, d'altres trobaran temps i empenta per a portar endavant aquell projecte que tants cops havien volgut començar, n'hi haurà qui canviï de domicili i n'hi han que deixaran l'escola quan s'acabi el curs, per anar a l'institut.

Sí, soc l'Áurea, una de les impulsores d'aquest blog (i dels altres vinculats, com ara el d'esports o el dels artistes) i qui portava tota la actualització fins i tot quan ja havíem marxat del cole!

Fa un parell de mesos vam fer una sessió de traspàs d'informació, claus, adreces web de serveis online i altres "truquis" per tal de encomanar a pares i mares de l'AMPA actual les tasques que encara portava jo, i vaig conèixer a la meva fantàstica successora, la Laia Arnal! Com veieu, el blog està ben viu i més dinàmic que mai, i com que cada cop m'arriben menys correus d'auxili, volia aprofitar l'avinentesa (no ho digueu a ningú, però el PDF de Tornaveu ho he penjat jo ;-) per a fer unes paraules de comiat.

Volia agrair el vot de confiança de la Junta de l'AMPA i de la Direcció del Cervantes, així com tots els comentaris i propostes que vaig rebre de bon principi. També volia agrair a tots els que vareu creure en aquesta idea, que va convertir-se aviat en un grup de blogs quan vam fer també l'Actualitat Esportiva i Artistes del Cervantes, i quan vam provar tecnologia nova per posar en comú documents i fins i tot per fer els torns dels llibres. Tot això ha sigut una feinada, sí, però no hauria sigut possible sense la vostra col·laboració i els vostres ànims.

Pensant -ho be, això no és pas comiat: seguim veient-nos pel carrer, i com vaig amenaçar he estat a la festa Tornaveu, ens hem trobat uns quants a la divertida festa de Halloween, i m'ha dit l'Hugo que va passar per la festa de Nadal del cole a desitjar-vos un bon Nadal.

Aquesta escola té alguna cosa especial, no sé ben bé dir-ho, que enganxa. No dic adéu, doncs, sinó...

FINS LA PROPERA!

Benvinguts, passeu, passeu !

Entre tots i totes formem l’Associació i és voluntat de tots que els nostres fills i filles tinguin el millor.